Noen som har Historie og Filosofi notater?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
geir44

Hei!
Noen som er interessert i å selge Historie og filosofi 1 notater? :) Skal opp i det i Desember, og finner ingen notatark på nett.
Nora00j

Hei, jeg har klart notater på torsdag i Historie. Hele boka vg2/vg3 forkortet ned til 60 sider. Svært oversiktlig med alle de viktige temaene:-)
geir44

Nora00j skrev:Hei, jeg har klart notater på torsdag i Historie. Hele boka vg2/vg3 forkortet ned til 60 sider. Svært oversiktlig med alle de viktige temaene:-)
Hei!
Ja er interessert i å kjøpe de. Ville hjulpet enormt :). Forresten må bare si at jeg går for karakter 6 så håper alt er inkludert er privatist. Kontakt meg på mail: henrikprivatist@gmail.com
geir44

Nora00j skrev:Hei, jeg har klart notater på torsdag i Historie. Hele boka vg2/vg3 forkortet ned til 60 sider. Svært oversiktlig med alle de viktige temaene:-)
Tar forresten bare Histotorie og filosofi 1, så vet ikke om det bare er VG2 faget
Svar