pensumliste mekanikk

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Gjest

noen som vet eller kan hjelpe meg med å finne pensumlisten til mekanikk 1,2 og 3 på ntnu. har vært innom emnesiden og letet , men finner ingen notater fra blackboard . setter pris på svar
Kay
Abel
Abel
Innlegg: 684
Registrert: 13/06-2016 19:23
Sted: Gløshaugen

Gjest skrev:noen som vet eller kan hjelpe meg med å finne pensumlisten til mekanikk 1,2 og 3 på ntnu. har vært innom emnesiden og letet , men finner ingen notater fra blackboard . setter pris på svar

Tar mekanikk 1 ved NTNU akkurat nå, og vi bruker bøkene Konstruksjonsmekanikk del 1 & 2 (Likevektslære og fasthetslære) av Kolbein Bell. Bøkene dekker pensum for både mekanikk 1 og 2. Hvis du lager deg en bruker på forumet kan jeg sende deg forelesningsplanen/oversikten over emnet via PM. Skal ikke ha Mekanikk 2 før til våren, så kan ikke si noe om det før da er jeg redd.
Gjest

Kay skrev:
Gjest skrev:noen som vet eller kan hjelpe meg med å finne pensumlisten til mekanikk 1,2 og 3 på ntnu. har vært innom emnesiden og letet , men finner ingen notater fra blackboard . setter pris på svar

Tar mekanikk 1 ved NTNU akkurat nå, og vi bruker bøkene Konstruksjonsmekanikk del 1 & 2 (Likevektslære og fasthetslære) av Kolbein Bell. Bøkene dekker pensum for både mekanikk 1 og 2. Hvis du lager deg en bruker på forumet kan jeg sende deg forelesningsplanen/oversikten over emnet via PM. Skal ikke ha Mekanikk 2 før til våren, så kan ikke si noe om det før da er jeg redd.
jeg går ikke på ntnu men skal ta kontinumsmekanikk ved uio neste år. siden mekanikk 1,2 og 3 var anbefalt forkunnskaper til kt8305 på ntnu vurderte jeg å se på innholdet.
Svar