Byggingeniør by?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Viktor4rie

1.juli er fristen for å velge rekke følge for studieplass. Har byggingeniør på alle så spørs egentlig om hvilken skole jeg skal velge. Har litt under 50 i konkurransepoeng (utelukker ntnu Trondheim). Mtp jeg er fra østlandet og er fleksibel på hvor jeg kan flytte og studere så har jeg mange valg. Så om jeg kan krympe valgene mine til NTNU Gjøvik og Ålesund hadde vært fint, hvis det er anbefalet..Noen innspill?
Sakarie Abshir

Hei

Jeg bor i Gjøvik. Går da ikke på ntnu, men vg2. Har vært en god del på ntnu på grunn av leksehjelp også videre. Har også blitt ordentlig kjent med mentorene som går på universitetet. Kan si at de var kjempe fornøyde med byen og selve universitetet. En mentor sa at han var overrasket over hvor bra ntnu var her.

Jeg kan sikkert si litt om byen siden jeg er født og oppvokst her. Bare å spørre i vei
Svar