Legg ut oppgavesettet, så kan jeg prøve å få laget et løsningsforslag i løpet av helga.
Utdanningsdirektoratet utsteder verken løsningsforslag eller fasit for elever eller sensorer. Det er opp til hver enkelt sensor å lage sin egen fasit. Men alle skal forholde seg til Forhåndssensurrapporten som direktoratet utsteder om ca en uke (etter at et utvalg av sensorene har vurdert et antall besvarelser og gitt tilbakemeldinger).
Forhåndssensurrapport blir lagt ut på udir.no, Eksamen og prøver, Finn eksamensoppgaver. Søk så 1P!
hallo står i sensorveiledningen at kandidater som ikke har begrunnet hvorfor trekantene er formlike får maks 1 poeng. De har jo pleid å spørre om det på tidligere oppgaver??
Gjest skrev:hallo står i sensorveiledningen at kandidater som ikke har begrunnet hvorfor trekantene er formlike får maks 1 poeng. De har jo pleid å spørre om det på tidligere oppgaver??
Reagerte på den jeg og, det har jo absolutt vært vanlig på de eksamenene jeg har brukt til å øve inn mot denne. Jeg begrunnet forøvrig ikke hvorfor de er formlike, tenkte at det var så innlysende at jeg ikke trengte å forklare det