Hva burde jeg gjøre?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
fortvilet_student

Hei!
Begynner nå 2. året på et siving studie i Trondheim. Men, finner mest glede og mestring i mattefagene. Har aldri vært noen "matteperson", men de er det eneste jeg vil jobbe med.. Fått gode resultater der, men i de andre fagene kan jeg ikke si det samme.. Ville det vært veldig dumt å bytte til en mattebacohelor i stedet? Nå har jo jeg bare hatt matte1-3, så vil kanskje ha litt urealistiske forventinger for hva som ville ventet?
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Det er et vanskelig spørsmål, fordi det er vanskelig for oss å gi et fullverdig råd når vi vet én setning med informasjon om deg.

Men skolen du går på har rådgivere som har til hensikt å hjelpe deg med akkurat slike spørsmål.

Når det gjelder hva du kan forvente, så er det helt klart av Matte 1-3 ikke gir et spesielt dypt innblikk i all matematikken som inngår i BMAT. Men dette er noe du selv kan begynne å granske ved å se på studiesidene til BMAT-linja, finne kursene, og se på stoffet.
Bilde
Svar