Gjest skrev:Åja kult, hvorfor velger du ikke å gå noe siv.ingeniør rettet? Eller hva er planen med bacheloren, videre?
Gjest10 skrev:Skal ta årsstudiumet i matematiske fag ved NTNU, og vurderer deretter å gå videre på en bachelor i matematiske fag mens jeg samler opp alderspoeng for så å studere fysmat. Det blir nok heftig å studere i 8 år, og lurte på hva dere syns om planen min.
Gjest10 skrev:Skal ta årsstudiumet i matematiske fag ved NTNU, og vurderer deretter å gå videre på en bachelor i matematiske fag mens jeg samler opp alderspoeng for så å studere fysmat. Det blir nok heftig å studere i 8 år, og lurte på hva dere syns om planen min.
Kay skrev:Har ærlig talt ikke søkt fag selv enda siden jeg skal i militæret. Går og grubler på om jeg vil ta FYSMAT eller ren bachelor i fysikk. På en side har jeg alltid vært teoretiker av interesse, men jeg innser også at en tittel kan være greit når jeg skal begynne å drive lønnet arbeid. Tror for øvrig at BFY og MF har samme linjeforening (Delta), men jeg kan ta feil.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 46 gjester