Brøkmaskinen

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
dassdyret5_eng_8c2
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 17
Registrert: 31/10-2005 16:37
Sted: Mars
Kontakt:

Jeg spiller en god del på brøkmaskinen. Og tenker meg om litt, det er egentlig ikke så mange uten om oss fra engebråten skole som spiller!
Det er litt rart synes jeg. De som ikke spiller har sikkert en grunn, men de som synes at de kan nok brøk og bla bla bla. Man blir utrolig mye bedre i hoderegning!! Det hjelper utrolig mye!

Før var jeg utrolig treig i hoderegning men etter å ha spilt brøkmaskinen en god del har jeg forbedret hoderegning på en test med 2 MIN!!!

Derfor burde mange andre spille brøkmaskinen og!! :D
"Fremtiden er som et pusslespill, nåtidas skapninger stikker hånden ned i pusslespillesken og trekker opp en brikke som de legger på plass. Den neste brikken må passe inn der hvor den forrige var lagt, slik at alt ikke ender i et universellt kaos"
shf123
Maskinmester
Maskinmester
Innlegg: 30
Registrert: 10/01-2006 17:11

jeg spiller også masse på brøkmaskinen, på d letteste nivået. jeg har på en måte blitt litt hekta. jeg er enig i det du sier om at man blir bedre på hoderegning. hvilket nivå spiller du mest på?
dette har ikke noe med saken å gjøre, men lurer på om du vet hvordan vi får høyere status en turist.
JupiterIV
Maskinmester
Maskinmester
Innlegg: 33
Registrert: 22/10-2005 20:26

sikkert bare å ha flere innlegg :lol:

shf123: hvor er du fra og hvor gammel er du.
Ser at du har kommet deg veldig i løpet av denne måneden.
Når klarer du under 20 sek?

Du bær prøve deg på nerd og ovver nerd også. Ser at du så vidt har prøvd men du har ikke prøvd helhjertet enda.
There is always room for improvement even for the best!
shf123
Maskinmester
Maskinmester
Innlegg: 30
Registrert: 10/01-2006 17:11

jeg bor i bodø og er 15 år. jeg begynte å spille i midten av januar. håper at jeg klarer under 20 sek. før januar er over. kommer neppe til å prøve meg på nerd eller overnerd denne måneden, men i februar får vi se.
Nøørden
Noether
Noether
Innlegg: 45
Registrert: 07/12-2005 21:25
Sted: Anywhere near you
Kontakt:

Kan noen forklare hvor man finner brøkmaskinen?
Jeg er nørd, hva så?
shf123
Maskinmester
Maskinmester
Innlegg: 30
Registrert: 10/01-2006 17:11

man kan finne brøkmaskinen ved å være på forsiden. under der det står hvor mange som er her, står brøkmaskinen
Svar