Gjest skrev:Så alle har forskjellige måter å lære på, jeg lærer best ved å se på videor fra khan academy eller youtube. Forelesninger for meg går rett vest, foreleseren bare skriver i vei, og hvis man ikke skjønner et punkt klarer man ikke å følge med, dette er slitsomt. Angående gruppearbeid og slikt, dette tar jo bare evigheter, er det ikke raskere å spørre på matematikk.net om man sitter fast i en oppgave? Eller se på en video på youtube step by step? Jeg synes at man utvikler seg best i matematikk hvis man jobber alene for seg selv. Og hvis man forstår alle eksamensoppgavene, hvordan disse skal løses, hva er da behovet for å lese i bøker, gå på forelesninger? Mye av det i innføringsbøkene kommer jo ikke engang på eksamen, så hvordan i huleste skal man nøyaktig finne ut hva man hvertfall må lære som man kan få på eksamen? Hvorfor bruke tid på mysterier og bevis som man ikke klarer å forstå, og som man ikke får engang på eksamen. Utdannings systemet sier det ene men gjør stikk det motsatte føler jeg.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 36 gjester