kan noen hjelpe meg med noe utenom matte?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
lysbringer
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 160
Registrert: 10/01-2016 21:22

Hei, beklager om dette ikke passer inn. Jeg har hatt muntlig eksamen i både Geografi og Samfunnsfag, og har i begge fått 6. Likevel står bare den ene karakteren min på privatistweb.no, vet noen om når den kommer. Også lurer jeg også på om disse karakterene automatisk blir byttet ut med mine tidligere eller må jeg dra til ledelsen på skolen?
Kjemikern
Guru
Guru
Innlegg: 1167
Registrert: 22/10-2015 22:51
Sted: Oslo

lysbringer skrev:Hei, beklager om dette ikke passer inn. Jeg har hatt muntlig eksamen i både Geografi og Samfunnsfag, og har i begge fått 6. Likevel står bare den ene karakteren min på privatistweb.no, vet noen om når den kommer. Også lurer jeg også på om disse karakterene automatisk blir byttet ut med mine tidligere eller må jeg dra til ledelsen på skolen?

Hvis jeg ikke tar feil så må du til ledelsen. Karakteren kommer når sensor legger den inn =)
lysbringer
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 160
Registrert: 10/01-2016 21:22

Kjemikern skrev:
lysbringer skrev:Hei, beklager om dette ikke passer inn. Jeg har hatt muntlig eksamen i både Geografi og Samfunnsfag, og har i begge fått 6. Likevel står bare den ene karakteren min på privatistweb.no, vet noen om når den kommer. Også lurer jeg også på om disse karakterene automatisk blir byttet ut med mine tidligere eller må jeg dra til ledelsen på skolen?

Hvis jeg ikke tar feil så må du til ledelsen. Karakteren kommer når sensor legger den inn =)
Den er grei, takk :)
Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 827
Registrert: 26/04-2012 09:35

Kjemikern skrev:Hvis jeg ikke tar feil så må du til ledelsen.
Dette er det korrekte svaret. Antar det er snakk om poeng for inntak til høyere utdanning, og da må man til skolen for å få laget et nytt vitnemål som så overføres til Nasjonal vitnemålsdatabase.
Svar