kan noen hjelpe meg med noe utenom matte?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

kan noen hjelpe meg med noe utenom matte?

Innlegg lysbringer » 28/11-2016 22:30

Hei, beklager om dette ikke passer inn. Jeg har hatt muntlig eksamen i både Geografi og Samfunnsfag, og har i begge fått 6. Likevel står bare den ene karakteren min på privatistweb.no, vet noen om når den kommer. Også lurer jeg også på om disse karakterene automatisk blir byttet ut med mine tidligere eller må jeg dra til ledelsen på skolen?
lysbringer offline
Dirichlet
Dirichlet

Re: kan noen hjelpe meg med noe utenom matte?

Innlegg Kjemikern » 28/11-2016 22:59

lysbringer skrev:Hei, beklager om dette ikke passer inn. Jeg har hatt muntlig eksamen i både Geografi og Samfunnsfag, og har i begge fått 6. Likevel står bare den ene karakteren min på privatistweb.no, vet noen om når den kommer. Også lurer jeg også på om disse karakterene automatisk blir byttet ut med mine tidligere eller må jeg dra til ledelsen på skolen?

Hvis jeg ikke tar feil så må du til ledelsen. Karakteren kommer når sensor legger den inn =)
Kjemikern offline
Guru
Guru

Innlegg lysbringer » 29/11-2016 20:32

Kjemikern skrev:
lysbringer skrev:Hei, beklager om dette ikke passer inn. Jeg har hatt muntlig eksamen i både Geografi og Samfunnsfag, og har i begge fått 6. Likevel står bare den ene karakteren min på privatistweb.no, vet noen om når den kommer. Også lurer jeg også på om disse karakterene automatisk blir byttet ut med mine tidligere eller må jeg dra til ledelsen på skolen?

Hvis jeg ikke tar feil så må du til ledelsen. Karakteren kommer når sensor legger den inn =)

Den er grei, takk :)
lysbringer offline
Dirichlet
Dirichlet

Innlegg Vaktmester » 30/11-2016 10:29

Kjemikern skrev:Hvis jeg ikke tar feil så må du til ledelsen.

Dette er det korrekte svaret. Antar det er snakk om poeng for inntak til høyere utdanning, og da må man til skolen for å få laget et nytt vitnemål som så overføres til Nasjonal vitnemålsdatabase.
Vaktmester online
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester