vet ikke om dett passer inn her

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Drezky
Hilbert
Hilbert
Innlegg: 1023
Registrert: 06/12-2014 17:43

lysbringer skrev:Som sagt i overskriften vet jeg ikke om dette passer inn på denne siden, men det kan godt fjernes om det blir for urelevant :D

Men ettersom jeg den siste tiden har fatt store mengder hjelp her inne, kunne jeg prøve meg en siste gang før jeg gir meg.

Jeg har en norsk innlevering som skal inn til uken, og som er den siste vurderingen jeg har før nynorsk karakterern settes. Derfor lurte jeg på om det var noen her inne som var flinke i faget, og kunne se på hva og hvordan jeg har skrevet, og evt. hva jeg kan gjøre bedre!

Det er en kort tekst og Erasmus Montanus og Ludvig Holberg på 500 ord!

Takk på forhånd :)
Passer aldeles ikke inn her..
Men jeg kan sikkert ta en titt på den mot betaling =)


















Jk

Send den i PM så kan se om jeg får tid i morgen :)
[tex]i*i=-1[/tex]



Omnia mirari etiam tritissima - Carl von Linné
( Find wonder in all things, even the most commonplace.)

Det er åpning og lukking av ionekanaler i nerveceller som gjør det mulig for deg å lese dette.
Fysikkmann97
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1258
Registrert: 23/04-2015 23:19

Antar at du går vg2, og da spiller vel ikke nynorsk-karakteren noe nevneverdig? Med mindre det er et sykt press av elever som ønsker seg inn på skolen du går på, eller at du er i fare for å stryke, så vil det ikke skade at du leverer den inn sånn som den er nå.
Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 827
Registrert: 26/04-2012 09:35

Jeg slettet OP, men lar svaret stå. :-) Tror ikke vi skal begynne med norskhjelp her....
lysbringer
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 160
Registrert: 10/01-2016 21:22

Fysikkmann97 skrev:Antar at du går vg2, og da spiller vel ikke nynorsk-karakteren noe nevneverdig? Med mindre det er et sykt press av elever som ønsker seg inn på skolen du går på, eller at du er i fare for å stryke, så vil det ikke skade at du leverer den inn sånn som den er nå.
Nei, jeg har en sterk 4'er i faget, men læreren min mener at det er veldig viktig å ha gode karakter, og selv tror jeg hun både teller med karakterene fra alle år i faget.
Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 827
Registrert: 26/04-2012 09:35

Fysikkmann97 skrev:Antar at du går vg2, og da spiller vel ikke nynorsk-karakteren noe nevneverdig? Med mindre det er et sykt press av elever som ønsker seg inn på skolen du går på, eller at du er i fare for å stryke, så vil det ikke skade at du leverer den inn sånn som den er nå.
Kanskje han bare har lyst til å bli god i nynorsk? Jeg sliter med å like elever som bare er interessert i karakterer men ikke i å lære :-) Det gjelder matte, men også såkalt "unyttige" fag som nynorsk.
Dolandyret
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1264
Registrert: 04/10-2015 22:21

Kan sende den til meg. Orker ikke sette meg inn i fagstoff om de to, men jeg kan ta en titt på det språklige.
"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
lysbringer
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 160
Registrert: 10/01-2016 21:22

Dolandyret skrev:Kan sende den til meg. Orker ikke sette meg inn i fagstoff om de to, men jeg kan ta en titt på det språklige.
Tusentakk!
Svar