Vedrørende pålogging- problemer

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Drezky
Hilbert
Hilbert
Innlegg: 1023
Registrert: 06/12-2014 17:43

Hei, jeg satt her og skrev nettopp et langt innlegg og plutselig ut av intet kom det opp en feil melding + Du ble logget av - forumet krever at du er registrert og innlogget for å kunne vise uleste innlegg... Dette er fa** så enerverende!! :x Det har skjedd flere ganger.....(helt siden jeg registrerte meg). Blir så lei av dette. Det som i tillegg plager meg er at hver gang jeg skal inn på matematikk.net må jeg trykke meg inn på matteprat for å logge inn, og ikke via wikien.
Er det flere som har det samme problemet?


Mvh
Drezky
[tex]i*i=-1[/tex]



Omnia mirari etiam tritissima - Carl von Linné
( Find wonder in all things, even the most commonplace.)

Det er åpning og lukking av ionekanaler i nerveceller som gjør det mulig for deg å lese dette.
Dolandyret
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1264
Registrert: 04/10-2015 22:21

Drezky skrev:Hei, jeg satt her og skrev nettopp et langt innlegg og plutselig ut av intet kom det opp en feil melding + Du ble logget av - forumet krever at du er registrert og innlogget for å kunne vise uleste innlegg... Dette er fa** så enerverende!! :x Det har skjedd flere ganger.....(helt siden jeg registrerte meg). Blir så lei av dette. Det som i tillegg plager meg er at hver gang jeg skal inn på matematikk.net må jeg trykke meg inn på matteprat for å logge inn, og ikke via wikien.
Er det flere som har det samme problemet?


Mvh
Drezky
Har samme greia med login, men aldri opplevd at jeg blir logget ut. Pleier å kopiere innleggene mine ofte mens jeg skriver, i tilfelle noe sånt skulle skje.
"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
Gjest

Er det sånn at du skriver og så går alt bort? Det er kjipt... Du kan jo skrive en melding på f.eks Word eller en gjestekomto og så kopiere det og lime inn når du logger inn på din egen konto. Men da er det lite vits i å ha en bruker
Gjest

Synd at foresten wikien og de andre forumene ikke henger sammen
Drezky
Hilbert
Hilbert
Innlegg: 1023
Registrert: 06/12-2014 17:43

Støter på det samme problemet igjen... Blir plutselig logget ut når jeg skriver et innlegg og alt data går tapt... Tror ikke det har noe med innlogginstiden å gjøre siden det er bare snakk om noen minutter?
[tex]i*i=-1[/tex]



Omnia mirari etiam tritissima - Carl von Linné
( Find wonder in all things, even the most commonplace.)

Det er åpning og lukking av ionekanaler i nerveceller som gjør det mulig for deg å lese dette.
Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 827
Registrert: 26/04-2012 09:35

Drezky skrev:Støter på det samme problemet igjen... Blir plutselig logget ut når jeg skriver et innlegg og alt data går tapt... Tror ikke det har noe med innlogginstiden å gjøre siden det er bare snakk om noen minutter?

Høres snålt ut og vanskelig å debugge. Det er selvsagt veldig ugreit at man mister data man holder på å jobbe med. Jeg opplever ikke noen slike problemer selv, og tydeligvis er det ikke så mange andre som opplever lignende problemer. Håper du følger med og ser om det er et mønster i det du gjør som fører til at problemet oppstår slik at det kan gjenskapes. Først da kan vi ha et håp om å fikse det.
Drezky
Hilbert
Hilbert
Innlegg: 1023
Registrert: 06/12-2014 17:43

Vaktmester skrev:
Drezky skrev:Støter på det samme problemet igjen... Blir plutselig logget ut når jeg skriver et innlegg og alt data går tapt... Tror ikke det har noe med innlogginstiden å gjøre siden det er bare snakk om noen minutter?

Høres snålt ut og vanskelig å debugge. Det er selvsagt veldig ugreit at man mister data man holder på å jobbe med. Jeg opplever ikke noen slike problemer selv, og tydeligvis er det ikke så mange andre som opplever lignende problemer. Håper du følger med og ser om det er et mønster i det du gjør som fører til at problemet oppstår slik at det kan gjenskapes. Først da kan vi ha et håp om å fikse det.

Bilde

Skjer hver eneste gang til tross for at jeg er innlogget
[tex]i*i=-1[/tex]



Omnia mirari etiam tritissima - Carl von Linné
( Find wonder in all things, even the most commonplace.)

Det er åpning og lukking av ionekanaler i nerveceller som gjør det mulig for deg å lese dette.
Fysikkmann97
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1258
Registrert: 23/04-2015 23:19

Slett cookies og informasjonskapsler? :3
Drezky
Hilbert
Hilbert
Innlegg: 1023
Registrert: 06/12-2014 17:43

Fysikkmann97 skrev:Slett cookies og informasjonskapsler? :3

Fytti, det tenkte jeg ikke på...
[tex]i*i=-1[/tex]



Omnia mirari etiam tritissima - Carl von Linné
( Find wonder in all things, even the most commonplace.)

Det er åpning og lukking av ionekanaler i nerveceller som gjør det mulig for deg å lese dette.
Svar