Jeg har i en stund brukt følgende URL som bokmerke til forumet: www.matematikk.net/ressurser/matteprat/index.php
Hvis den brukes, så ender man opp på forumets hovedside, men med en dobbel slash i URL-en: http://matematikk.net/matteprat//index.php
Dette er i utgangspunktet ikke et problem for brukerne i dette tilfellet, men det pleier å forvirre Googles webcrawler, så det kan være en idé å få det fikset for å passe på SEO-en til forumet.
I verste fall kan slike feil føre til eksempelvis manglende CSS-filer ved HTTP-response, så det burde lukes ut i sin helhet.
URL-feil
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
-
- World works; done by its invalids
Ok Alex. Takk for meldingen. Fint at folk sier fra om ting som ikke fungerer, eller som kan gjøres bedre. (det er nok en del :-) Tar sikkert 2 minutter å gjøre noe med dette, men jeg skal få tatt en titt på det mot slutten av uka, håper jeg..
mvh,
Vaktmester
mvh,
Vaktmester
-
Har sett det - lurer på om det var noe sommertid/vintertid problem. Du kan få riktig tid ved å gå inn i ditt egen brukerkontroll-panel og sette tidssonen til Vest-Europa / Greenwich... Det er vel ikke helt rett innstilling... men da blir tiden rett i alle fall....Lektorn skrev:Tidssonen på web-serveren er også feil.
-
Da skal URL-feilen være fikset i alle fall :-)