Fysikk 1 - forsøk

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
PiaR
Cantor
Cantor
Innlegg: 119
Registrert: 12/11-2012 23:09

God kveld! :D

Får prøve meg her :wink: Jeg planlegger å ta fysikk 1 som privatist (i tillegg til en del andre fag). Men jeg lurte på om noen har - og har lyst til å dele - notater/journaler/rapporter fra forsøkene de har gjort på skolen (eller hjemme om mulig) :) Hadde vært supert å sett igjennom og forsøkt å sette seg inn i de.
Johan Nes
Fermat
Fermat
Innlegg: 705
Registrert: 23/01-2012 12:56

Jeg anbefaler deg å ta laboratoriumkurs gjennom Sonans. Det reddet min karakter.

I følge læreren min var det kun de 6 (eller 8?) forsøkene vi gikk gjennom vi kunne få, så det var mye i boken som ikke var relevant. MERK at dette var i Oslo.
Lasaron
Noether
Noether
Innlegg: 43
Registrert: 14/03-2016 19:22

Johan Nes skrev:Jeg anbefaler deg å ta laboratoriumkurs gjennom Sonans. Det reddet min karakter.

I følge læreren min var det kun de 6 (eller 8?) forsøkene vi gikk gjennom vi kunne få, så det var mye i boken som ikke var relevant. MERK at dette var i Oslo.
Hei har eksamen på mandag

Husker du de 6-8 forsøkene? navnet
Svar