jobb

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
anonym

Jeg er en 17 år gammel og både liker og er flink i matte. Jeg er nettopp ferdig med andre klasse men har lest 3mx på egenhånd for en stund siden. Akkurat nå vurderer jeg å skaffe meg en liten deltidsjobb. Noe jeg virkelig kunne tenke meg å gjøre var å hjelpe andre med matte. Høres ut som om det er stor bruk for slike "leksehjelpere". Er det noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan skaffe meg en slik jobb. Vil gjerne tjene litt penger på dette.
uranus89
Cayley
Cayley
Innlegg: 97
Registrert: 22/01-2005 20:49
Sted: Norge
Kontakt:

sett opp en annonse i din lokalavis eller i butikkene osv.
Det er sikkert mange skoleelever der ute som trenger litt ekstra hjelp i matte. Sommerferie er en fin periode å gå gjennom pensumet igjen, hvis det er noe man sliter med.

Hvis jeg hadde sett en slik annonse hadde jeg ringt deg med en gang :wink:
Matematikkk
Cayley
Cayley
Innlegg: 88
Registrert: 21/07-2004 22:01
Sted: Trondheim

Kanskje du kunne ha avtalt noko med skulen?
På skulen min har vi noko som heiter "mattehjelp", kvart år er det to 3. klassingar som har mattehjelp for 1., 2. og 3. klassingar. Dei sit på skulen på kveldstid (åpen skule) mellom eit gitt tidspnkt ein gong i veka og tar i mot og hjelp dei som kjem. Du tjener muligens ikkje så mykje på det, 3. klassingane på skulen min gjer det frivilleg utan løn. Men kanskje du kan ha det som eit slags valfag...
Svar