Til Kenneth

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Gjest

Hei!

Jeg stakk innom bare for å si hei til min ex-mattelærer Kenneth! Husker du meg? Fra da den tiden du jobbet som lærer på Groruddalen ungdomsskole! Jeg har matte examen imorgen og har vært mye på den bra siden din(deres) i det , men når jeg så navnet ditt var jeg litt usikker i starten, men når jeg så bildet! :lol: Vi har alle visst hvor god lærer du egentlig var for oss og har lurt på flere ganger når du vil komme tilbake..

:idea: Bare for å ikke gjøre dette helt personlig, lurte jeg på om du hadde noen gode tips som jeg kunne bruke under tentamen..

Hilsen din gamle elev, Emir.K!
Gjest

uh, jeg mener eksamen!

:oops:
administrator
Sjef
Sjef
Innlegg: 883
Registrert: 25/09-2002 21:23
Sted: Sarpsborg

Hei Emir!

Joda, jeg husker nok deg og alle de andre i klassen. Det var trist at jeg måtte slutte, men slik er livet til en vikar. Det er jo ekstra hyggelig å høre at dere har savnet meg, nå vet dere jo hvor dere finner meg.

Når det gjelder eksamen regner jeg med at du har forberedt deg godt ved å regne mange oppgaver. Eksamen er bare en test og ikke noe å være nervøs for. Hold hode kaldt og opparbeid en positiv følelse så er jeg ganske sikker på at det går bra.

Du må hilse alle kjente der oppe, både elever og lærere og husk at denne siden kan være til nytte på videregående også! Jeg blir ikke sur om du driver litt reklame for den!

Lykke til på eksamen og videre, veldig hyggelig at du tok kontakt :!: :D

Hilsen Kenneth
Svar