matte er "kult"

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Nerdis :shock:

Jeg "ELSKER" matte over alt på jord! jeg er matte geniet i klassen jeg får bare bare seksere jeg er en mester! :lol:
beundreren

fy f**n hva er det du sliter din j***a loser! du er nerden over alle nerder! du har fritids problemer! skaff deg et liv! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: LOSER!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
beundrer av beundreren

halla sexy jeg syns du er driiit kul! vi må holde skikkelig på i russebussen til neste år da du er driit fin! :oops: :oops: :oops: :o :? 8-) :lol: :x :x :P :cry:
Svar