Hvordan sjekke opp smarte jenter?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
AzN

Hvis den jenta er veldig smart og du vil gi henne et godt inntrykk av deg, hvordan gjør man det?Tror jenta er smartere enn gutten.
det er sikkert mange her som sitter med flere års erfaring :shock:

Tror du jenta vil falle for gutten hvis han er smartere enn ho?eller er det noe annet jenta vil se etter.. snakker om jenter generelt nå.. :roll:
MG
Cayley
Cayley
Innlegg: 82
Registrert: 08/05-2005 23:27

Tror få jenter tenker på hvor smart gutten er i forhold til henne. Hvsi hun bare er opptatt av intelligens så kan jo det ikke være særlig å prøve å sjekk eopp. Tror ikke jenten faller for smarthet, men for personligheten generelt.
mira
Cantor
Cantor
Innlegg: 112
Registrert: 24/05-2005 20:21

jeg tror at jenter kan bli mer interessert hvis gutten viser at han kan noe. etterhvert kan de bli mer kjent med andre sider av hverandre.

hvis jenta er smart og gutten også, er det er det kjempefint at de har felles interesser! :D

men definer smart. hva er det å være intelligent?
Abeline
Guru
Guru
Innlegg: 85
Registrert: 22/05-2004 17:27
Sted: Østlandet

Som smart (hehe..) jente, kan jeg i hvert fall fortelle hva jeg synes. Jeg blir lett interessert i gutter som imponerer meg. Det kan være at de er smartere enn meg, men det kan like gjerne være at de er flinke med barn, at de er flinke til å organisere ting eller flinke til praktiske ting. Så ikke prøv å gjøre deg smartere (eller dummere) enn du er, du har sikkert noe jenta vil falle for selv om du ikke er klar over det!
Finn en syklisk firkant, og problemet er så godt som løst:)
Gjest

VISA er svaret for å sjekke opp de fleste...
Svar