Jeg skal ta R1 som privatist, er det noen som kan anbefale meg en bra bok?
Og må jeg ha en grafisk kalkulator? Kan jeg skrive på de blanke sidene bakerst i formelheftet?
trenger anbefaling av R1 bok
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Vel, Sigma R1 med Sandvold, Øgrim, Bakken, Pettersen, m fl skal visst være bra.Lolita skrev:Jeg skal ta R1 som privatist, er det noen som kan anbefale meg en bra bok?
Og må jeg ha en grafisk kalkulator?
Så har du den mest brukte boka på vgs formoder jeg, Sinus R1 med Oldervoll, Orskaug, m fl.
---------------------------
JA
Kalkulator f eks: CASIO CFX-9850 serien eller TI-84 serien
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Har selv brukt Sinus 1T, R1, R2 de siste 5/2 årene og vil anbefale de... Kommer og et bra nettsted der det ligger komplette løsninger til alle oppgavene i grunnboka 
Grafisk kalkulator er nødvendig (sikkert mulig å få tak i en brukt?)
Om du har lov å skrive i formelsamlingen vet jeg ikke, men da jeg hadde eksamen i faget i fjor (ikke privatist vel å merke) kunne man ha med lærebøker, skrivebøker osv så om det er noe å tjene på å ikke skrive på et ark som du har med er opp til deg å vurdere

Grafisk kalkulator er nødvendig (sikkert mulig å få tak i en brukt?)
Om du har lov å skrive i formelsamlingen vet jeg ikke, men da jeg hadde eksamen i faget i fjor (ikke privatist vel å merke) kunne man ha med lærebøker, skrivebøker osv så om det er noe å tjene på å ikke skrive på et ark som du har med er opp til deg å vurdere