hva skal jeg gjøre!!!?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
gaia

:cry: uff!!!! har matte muntlig denne uka... jeg kan ikke noe!! vi har i to kapitler, om personlig økonomi og, tall og forhold mellom tall... finner det i mega 9b... uansett, herregud!!! dette går aldri bra.. vi har en lærer som ingen lærer noe av!! han skjønner ikke en dritt... men vi har en annen lærer på skolen som vi har når læreren vår er borte,. han er kjempe flink i å forklare!!! Gleder meg til hver time vi har med ham... jeg skjønner ingen ting av det vi skal ha prøve om!! hjelp!! hva skal jeg gjøre?!?!?!!
prøver så godt jeg kan, men skjønner det bare ikke!!! jeg må være helt dum! :cry:
T

hehe...skjønner hvordan du har det.. Har matteeksamen om fire dager og kan VELDIG lite. Det er ikke fordi vi har en dårlig lærer heller... skjønner det bare ikke... Vet ikke om dette oppmuntrer deg men...jaja. bare øv masse og få hjelp av foreldrene dine eller noe..det skal jeg.
Svar