Kan vi få egen fildump her?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
MatteNoob
Riemann
Riemann
Sted: matematikk.net :)

Hei.

Jeg ser mange bruker bildr.no, 4freeimagehosting, imageshack, filedump og så videre til dumping av bilder og dokumenter, men kan vi få en egen filedump her?

Grunnen til at jeg ønsker dette, er for å sikre at filer og dokumenter man lenker til blir liggende. Når dokumentene befinner seg på uavhengige sider, kan man aldri si om de blir borte eller ei, og hvis de gjør det, forsvinner verdifull informasjon som kan være kvalitetsskapende for foraet bort.

Det er klart det vil koste noe ekstra i form av båndbredde, men det sikrer kvaliteten, så da må jo det være levelig. Jeg er helt sikker på at dere vil få til en sponsoravtale med et av de større hostingsselskapene, eller eventuelt få støtte fra utdanningsdirektoratet til å gjøre det. (Høres ut som om det er snakk om millioner her, hehe)

Uansett; jeg er rimelig sikker på at det finnes gode supplementer til dette formålet i phpBB-pakken, hvis ikke, skal jeg programmere en god løsning for dere - selvfølgelig helt gratis.

Håper på positivt svar.

Med vennlig hilsen
MatteNoob
Øver du til eksamen i matematikk? Se eksamensoppgaver med løsningsforslag.
Vil du ha egen webside, se her for å lage hjemmeside.
Svar