Synspunkter på nytt design

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
sletvik
Guru
Guru
Innlegg: 375
Registrert: 31/08-2003 04:34
Sted: Trondheim

Se her ja! Mitt førsteinntrykk er positivt! Kort sagt, et glimrende stykke arbeid folkens! Veldig positivt med den nye kategorien "Høyskole og Universitet" på matteprat. Noen hadde vel også trøbbel med frames, så det var vel et steg i riktig retning å fjerne det vil jeg tro. "Undervisningssidene" ser også veldig pene ut.

Skal jeg sette fingeren på noe, må det være at muligheten for å skrive matematiske tegn i innleggene faktisk er redusert(!) Forhåpentligvis er dette noe midlertidig. Mange av de gamle innleggene er jo nærmest uleselige der hvor folk har brukt eksponent-funksjonen! Håper på forandring...

Men alt i alt er ihvertfall jeg meget godt fornøyd, og jeg antar at det kommer noen flere små finjusteringer etterhvert, ser fram til det! :D
"Those of you who think you know everything are annoying to those of us who do!"
PeerGynt
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 389
Registrert: 25/09-2002 21:50
Sted: Kristiansand

Takk for tilbakemeldingen, sletvik. Joda, knappene for matematiske tegn/symbol vil komme tilbake med det aller foerste.
Matematikkk
Cayley
Cayley
Innlegg: 88
Registrert: 21/07-2004 22:01
Sted: Trondheim

vil det bli lettare å legge inn tegningar til spørsmåla?
PeerGynt
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 389
Registrert: 25/09-2002 21:50
Sted: Kristiansand

Som nevnt i en privatmelding til sletvik, så vurderer vi å legge inn et system - for avanserte brukere - som gjoer det mulig å framstille matematiske uttrykk dynamisk på serveren.

Vi har så langt ikke planlagt noe eget system for tegninger/bilder. Det er i midlertid mulig at veldig aktive brukere/ressurspersoner kan få tilgang til å laste opp egenproduserte tegninger til serveren. Det må imidlertid tas opp med administrator og vurderes noeye.

Har du andre forslag vil vi vaere glade for å hoere disse.
Svar