Matte spill

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
freth
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 1
Registrert: 12/12-2004 20:09

Skulle hatt noen GODE norske matte spill, kan godt være online.
finner ingen!
Gjest

jeg kjenner til dette, men det er dessverre ikke på norsk, og er mest egnet for å trene rask hoderegning, inneholder ingen avansert matematikk.

http://home.no.net/rspaans/download/index.html#math2000
babe

gå inn på www.gruble.net........er noen kule spill der
Gjest

:arrow: www.matematikk.org

Det er en nett side! :D :lol: :) :o :x :? :( :cry: :oops: :evil: :twisted: [/b][tom][/tom][sigma][/sigma]
Gjest

Unnskyld at eg korrigerer, men eg synst ikkje www.matematikk.org er noko særleg nett sida i det heile. Ei nettside er den nok, men særleg nett er den ikkje, spesielt viss det er matematikkspel ein er interesserte i. Då finst det nok ein del nettare sider ute og går, sider som er verkeleg flotte og gjennomførte. Ikkje det at eg faktisk kjem på nokon...

Skal du verkeleg fokusera på matematikkspel, så er det nok best å gjera det i overført betydning: Nokre konkurranseoppgåver (Abelkonkurransen for nybyrjarar, litt hardare saker for vidarekomne), eller kanskje ei bok om kombinatorikk, geometri, lineær algebra eller abstrakt algebra. Svært tilfredsstillande! (Sjølvsagt kan jo matematisk analyse vera eit alternativ, men det får ein jo nok av på vidaregåande og første året på høgare utdanning, med all den derivasjonen og integrasjonen.) Litt kjemi, fysikk eller for den saks skuld biologi kan jo og piffa opp sakene, og skal ein verkeleg slå på stortromma, så kan ein jo prøva å setja seg inn i dei matematiske prinsippa rundt meir utradisjonelle emne som lingvistikk og spelteori. For å koma tilbake til utgangspunktet: Kjøp ei bok i spelteori, merk at det mest handlar om økonomi og optimalisering, finn eit spel, analyser det, spel det mot nokon du kjenner og vinn (med andre ord: Finn ein vinnande eller tilnærma vinnande strategi!). Gode forslag er til dømes Nim eller Hex. http://www.sudoku.com/ er eit anna forslag; eit slags kryssord som kan løysast ved rein tankekraft.
Svar