Koble Casio fx-9750G til PC?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
eraserhead
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 7
Registrert: 08/04-2007 21:42

Eksamenstiden nærmer seg, og det er på tide å få orden i "notatene" på kalkulatoren. Problemet er at jeg har såpass mange fag at det vil være vanskelig å holde styr på hva som er programmert hvor. Dessuten ønsker jeg å ta backup av en del gamle programmer.

Problemet er at Casio fx-9750G benytter seg av eldgammel teknologi ( serial port), og de steder jeg har funnet disse til salgs har prisen vært kr. 500 +.
Zoiros
Cauchy
Cauchy
Innlegg: 202
Registrert: 19/05-2007 00:18
Sted: Oslo (Bodø)

eraserhead skrev:Eksamenstiden nærmer seg, og det er på tide å få orden i "notatene" på kalkulatoren. Problemet er at jeg har såpass mange fag at det vil være vanskelig å holde styr på hva som er programmert hvor. Dessuten ønsker jeg å ta backup av en del gamle programmer.

Problemet er at Casio fx-9750G benytter seg av eldgammel teknologi ( serial port), og de steder jeg har funnet disse til salgs har prisen vært kr. 500 +.
letet etter det samme. Men også nye kalkiser fra casio bruker serieport. :S
Svar