+ Nytt design snart

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Som lærerstudent, synes jeg dette forslaget her er veldig bra. Jeg fant denne siden ved en tilfeldighet (altså ikke gjennom utdanningen min), og kommer definitivt til å anbefale den til mine elever når jeg er ferdig utdannet. Dette er et flott tilbud!LGO skrev:Det å markedsføre seg til skolene, er nok ingen dum idè. Av de skolene det hadde vært en fordel å prioritere, så står kanskje lærerhøgskolene høyt? Dersom lærerstudenter kjenner til disse sidene, så vil de også kunne ta med seg dette ut til de skolene de begynner å jobbe ved. Siden det ikke finnes uoverkommelige mange lærerskoler, så burde det vel også være mulig å få til. Jeg skal se om jeg får ordnet en link på sidene til matematikkseksjonen her ved HIVE, men jeg tror jeg må vente til eksamenene er laget og gitt.
MVH
Linda
Nei, men det bør da være rimelig klart. Ettersom:Markonan skrev:Var kanskje litt hovmodig og skrive slik en 'allviter' forklaring når jeg ikke hadde lest noen av artiklene en gang.![]()
Artiklene her var kjempefine, men jeg savner flere eksempler.
Så på "Integrasjon" artikkelen, og så det allerede var mange, men ikke nok.
F.eks, hvis jeg får en oppgave om å integrere e^(-x), vil jeg ikke automatisk vite at det blir -e^(-x).
Man kan jo bare henvise til lærebok, forlag og oppgave nummeret etc, og ha løsningene på dette nettstedet...ingentingg skrev:Vil anta at det problematisk i forhold til copyright.
Det er jo ikke lov å kopiere fra bøker uten å betale betydelige summer til forlaget, og de som driver matematikk.net er jo ikke akkurat millionærer