Å konvertere til pdf går vel ikke om du inkluderer eps filer i dokumentet?Markonan skrev: Personlig kompilerer jeg slik at det går fra ltx til pdf direkte. Synes dokumentet ser finere ut enn den gjør i diverse previews.
Åpner du pdf filen i en nettleser, kan du bare "relaste" siden. Kanskje det går raskere.
Skrive Latex-innleveringer i Linux
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Joda. Har gjort det mange ganger selv. 
Hvis du går på lenken jeg skrev i mitt første innlegg, har du et program som konverterer latex til pdf.
Jeg har ikke brukt akkurat det programmet, men jeg har brukt eps-filer i latexdokumenter som jeg har konvertert til pdf fil mange ganger i linux. Ser ingen grunn til hvorfor det ikke skulle fungere i windows.

Hvis du går på lenken jeg skrev i mitt første innlegg, har du et program som konverterer latex til pdf.
Jeg har ikke brukt akkurat det programmet, men jeg har brukt eps-filer i latexdokumenter som jeg har konvertert til pdf fil mange ganger i linux. Ser ingen grunn til hvorfor det ikke skulle fungere i windows.
An ant on the move does more than a dozing ox.
Lao Tzu
Lao Tzu