Hehehe, sant santEmomilol skrev:Jeg er bare en liten fisk MatteNoob.(Dessuten er ikke Newton så gæren heller, selv om han kanskje ikke var så ydmyk.)
At en må være guru for å legge til artikler kan jo også være noe. Det viktigste må jo være å hindre hærverk. At en artikkel ikke blir publisert før 5 brukere har "godkjent" den vil også forhindre spredning av misinformasjon.
Men jeg tror dette vil kreve mye innsats fra administratorenes side, hvis en skal legge til støtte for TEX og kopiere de gamle artiklene osv.

Ja, brukergodkjenning kan være en god modell.
Jeg vet ikke hvordan de har lagret informasjonen i artiklene nå, men å legge inn latex parsing/rendering burde ikke være en stor oppgave. Hvis artiklene er lagret i mysql, kan man jo rimelig enkelt tillate editering av dem, og så lagre dem i et "mellomlager" der de ligger til godkjenning før endringer blir publisert. Dette skal heller ikke være en stor programmeringsmessig oppgave.
Dette burde jo være en mindre oppgave for administratorene enn å lage alt innholdet selv, så det er jo en vinn-vinn situasjon :]