Kalkulator 9860 i vista x64
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Jeg har en Casio 9860 kalkulator, som jeg ikke får installert programvare til på pcen min. Noen som vet hvordan dette kan gjøres? Jeg har Vista x64 software. står at jeg ikke får installert den vanlige softwaren. All tips mottas med stor takknemlighet 

Prøv å høyreklikke på installasjonsfila -> Kjør som administrator / run as administrator.
Evt. kan du prøve å høyreklikke på den -> Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kjør dette programmet i kompatibilitetsmodus for f.eks. windows xp (service pack2)
Vet ikke om dette kommer til å funke, men er verdt et forsøk
Evt. kan du prøve å høyreklikke på den -> Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kjør dette programmet i kompatibilitetsmodus for f.eks. windows xp (service pack2)
Vet ikke om dette kommer til å funke, men er verdt et forsøk

fikk lastet ned Fa-124 fra et annet sted og da virket programmet i alle fall. Men har framdeles problemer med å legge inn driverne på kalkulatoren. Det står at det heter CESG502 og når jeg søker den opp så ligger den på pcen, men pcen vil ikke bruke den. Alle tips mottas med stor takk.