Vel, del 1 hadde 5 spørsmål/problem, hvor hver spørsmål hadde minst 3 andre spørsmål a) b) og c) ...og noen av de hadde til og med d e og f.
Del to hadde 6 spørsmål/problem hvor hver spørsmål også hadde minst 3 andre spørsmål, og minst to av de hadde a) b) c) d) e) f) g) h)...
Problemene var tunge og veldig tidkrevende, en av oppgavene tok 2 sider å løse med ren matematisk framgang(fin framgang, uten unødvendige formler, omforminger etc)... jeg rakk i så fall ikke d) på oppgave 5 del 1, og 6h) 8c) og 11d).. tida var helt forferdelig i forhold til mengden problem vi fikk og det synes jeg er litt dumt. For det handler ikke om å løse fortest mulig, men det handler om å gjøre det riktig og føre ting pent, oversiktlig slik at lærern får et inntrykk av at du har forstått "leksa" de. Men jeg håper det er gikk greit, og håper at jeg ikke får mindre enn 5+ eller 6/5... da er jeg fornøyd.. men får jeg mindre enn 5, ryker sekseren i matte for i år

Jeg venter på å få den tilbake, da skal jeg (selvfølgelig) poste den her, pluss at jeg skal fikse løsningsforslag til både denne og den andre tråden "Første Prøve", slik at andre kan se hvordan den nye ordningen i matematikk blir.
Hilsen
Mathme