søker normale skole flinke gutter
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
-
- Sjef
- Sted: Sarpsborg
Hei!
Hyggelig å se at forumet kan brukes til å søke kontakt også. Det burde jo være fullt mulig å komme i kontakt med noen skoleflinke gutter her.
Det er ingen ting å
over. Det er helt naturlig at 16 år gamle jenter er opptatt av gutter
Lykke til
PS: Du kan jo bruke sidene til
også
MVH
Kenneth Marthinsen
Hyggelig å se at forumet kan brukes til å søke kontakt også. Det burde jo være fullt mulig å komme i kontakt med noen skoleflinke gutter her.
Det er ingen ting å

Lykke til

PS: Du kan jo bruke sidene til

MVH
Kenneth Marthinsen
-
- Fibonacci
- Sted: universse, verden, jorda, europa, norden, norge, oslo
Hallo Lisa jeg er en 16 år gammel gutt
mailen min er cestmoi2403@yahoo.no håper du skriver til meg

Cestmoi<---Det er meg
-
- Cayley
- Sted: Mo i Rana
Jeg er ledig!
"Rør ikke mine sirkler", Arkimedes.
Jeg gjorde alle oppgavene da gruppa mi vant abelgøy konkuransen for alle skolene i grenlandsområdet i telemark pluss noen til. I tillegg har jeg hvert år på ungdomsskolen fått 6er i matte. Må si jeg har litt peil på faget ja. Er 15 1/2 år for øyeblikket. Fyller 16 den 15 Juli. Min mail er eirik150787@hotmail.com skriv gjerne lise. karaktergjennomsnittet mitt for julehalvåret var 5,57.
Artig måte å bli kjent med folk på... Eg må no nytte sjansen, lurte på om det var noken 9. eller 10. klassingar (var i år) som var med på året Abelkonkurranse, eg var en av fire som kom til andre runde, mulig at noken av dei 3 andre brukar dinna sida...
-
- Cayley
- Sted: Trondheim
Gløymte å logge inn...
Artig måte å bli kjent med folk på... Eg må no nytte sjansen, lurte på om det var noken 9. eller 10. klassingar (var i år) som var med på året Abelkonkurranse, eg var en av fire som kom til andre runde, mulig at noken av dei 3 andre brukar dinna sida...