Jeg er en mann som har mye tid til overs, og jeg tenker at i stedenfor å drive med matematikk som hobby, kan jeg heller bruke den tiden til å hjelpe andre, slik at andre vil få nytte av mitt arbeid. Jeg har ikke en bachelorgrad ennå.
Vet dere om hvordan jeg kan bruke tiden til fornuft, altså istedenfor å drive med matematikk som hobby, virkelig setter spor etter meg som folk kan få nytte av?
Noen andre som føler det samme?
Jeg brenner for å hjelpe folk med matteoppgaver fra ungdomskole, vgs nivå. Universitet er litt vanskeligere må jeg innrømme. Men hvordan skal jeg planlegge dette her. Burde jeg åpne en engelsk matematikk-siden fremfor en norsk? – siden engelsk kan alle i verden og dermed vil jeg ha flere kunder som jeg kan gi online-hjelp til, via skype eller annet fjernstyrt undervisning i matematikk.
Jeg er veldig flink i ungdoms-matte og vgs opp til R2, hva kan jeg bruke dette til for å tjene penger?
Hvor stort er behovet for fjernstyrt hjelp via skype eller facebook? – hvis målgruppen skal være ungdomsskole og opp til vgs R2. Hvilken timepris synes dere jeg burde sette for en slik fjernundervisning i matematikkhjelp?
Jeg jobber hjemmefra, så jeg er ikke fleksibel sånn en til en face to face undervisning, så derfor tar jeg alt online. Er det noe penger å tjene her? Er det lønnsomt? Hvor lønnsomt da sånn matematisk?

Håper andre kan dele sine tanker rundt dette.