Han er både moderator og over-guru.Gjest skrev:Hvorfor ble Solar plexus nedgradert til Over-guru fra moderator?
Ranking matematikk.net
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
-
- World works; done by its invalids
hva skiller en guru fra en over-guru?Vaktmester skrev:Han er både moderator og over-guru.Gjest skrev:Hvorfor ble Solar plexus nedgradert til Over-guru fra moderator?
Er dette hierkiet på matematikk.net:
Adminstrator (vaktmester)
moderator
over-guru
guru
brukere med mange innlegg (aktive primært sett)
vanlige brukere
gjest
?
var vel derfor jeg sa (aktivt primær sett)Aleks855 skrev:Det er vel ingenting som skiller vanlige brukere fra brukere med mange innlegg. De vil bare ligge på forskjellige steder på matematiker-skalaen.
-
I praksis svært lite, tror jeg.Gjest skrev:hva skiller en guru fra en over-guru?
Jeg synes ikke hierarki er så viktig. Relevant: https://www.youtube.com/watch?v=JvKIWjnEPNYGjest skrev:Er dette hierkiet på matematikk.net
Blir nok en maktkamp mellom de "resterende brukerne" over hvem som kommer tomålsscorer bli den neste guru
Jeg synes det med hierarki er artige saker
hva mener du med maktkamp? Ser ingen tendenser til det?Gjest skrev:Blir nok en maktkamp mellom de "resterende brukerne" over hvem som kommer tomålsscorer bli den neste guru
-
Da kan vi ønske mrcreosote velkommen til guruenes rekker. :-)
han var jo tidligere en maskimester? hvorfor ble han oppgradert/nedgradert?Vaktmester skrev:Da kan vi ønske mrcreosote velkommen til guruenes rekker.
fordi han er en gammel traver...Gjest skrev:han var jo tidligere en maskimester? hvorfor ble han oppgradert/nedgradert?Vaktmester skrev:Da kan vi ønske mrcreosote velkommen til guruenes rekker.
grattis mrcreosote
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
takk for oppklaringenJanhaa skrev:fordi han er en gammel traver...Gjest skrev:han var jo tidligere en maskimester? hvorfor ble han oppgradert/nedgradert?Vaktmester skrev:Da kan vi ønske mrcreosote velkommen til guruenes rekker.
grattis mrcreosote
-
- Guru
Sist sett på limfabrikken...Janhaa skrev:fordi han er en gammel traver...Gjest skrev:han var jo tidligere en maskimester? hvorfor ble han oppgradert/nedgradert?Vaktmester skrev:Da kan vi ønske mrcreosote velkommen til guruenes rekker.
grattis mrcreosote
Artig du har starta med litt ordentlig matematikk! Er det motivert av kjemi og molekylsymmetrier eller noe slikt?
Kunne faktisk vært symmetri-betraktninger i gruppeteori i kvantekjemi.mrcreosote skrev:fordi han er en gammel traver...grattis mrcreosoteSist sett på limfabrikken...
Artig du har starta med litt ordentlig matematikk! Er det motivert av kjemi og molekylsymmetrier eller noe slikt?
Men nei, har bytta ut kjemi-bøkene - med matematikk-bøker

La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.