Opprette "likes"

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
modasser
Cayley
Cayley

Hei,
Jeg tenkte for ordens skyld om noen på matematikk forumet her kunne opprette "likes"?

Altså som på facebook, hvis man liker svaret man har fått så kan man trykke på "likes" . Er det mulig?
skf95
Descartes
Descartes

Litt i samme gate; hadde vært interessant med et system der enn fikk nye titler (disse Pytagoras, Jacobi, Newton osv.) basert på et antall-tommel-opp-system. Antall posts i forumet (slik det beregnes i dag) er ikke helt beskrviende ... Men å knytte det opp til facebook er jeg mer tvilende til, vil ikke spamme venner med ting de finner totalt uainterresant :P
modasser
Cayley
Cayley

Nei, jeg tenkte ikke å koble dette forumet opp til facebook. Tenkte bare om vaktmesteren kunne lage en knapp her på matematikk.net under innleggene slik at vi som poster her, kun vi mattefolka, at vi kunne trykke på denne "likes" knappen så vi hverandre kunne fått det mer koselig sammen. :)

Hva sier du vaktmester til en slik ide? :idea:
Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids

Kan dessverre ikke love at jeg implementerer det på kort sikt,men jeg tar imot innspillet og skal ha det i bakhodet :)
Svar