Jeg liker det. Det trenger bare en hvit bakgrunn slik at de stikker seg ut, så er det perfekt.JanEgil skrev:Har forsøkt å endre litt på sidenummerne, men ble bare halvferdig, dessverre (ikke se på lista nederst på siden
Nytt forum og nye nettsider
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Det begynner å bli veldig fint dette nye forumet. Imponerende bra innsats av jan egil må jeg si!
Litt flisespikkeri. Ser det har sneket seg inn et ord for mye i beskrivelsen av underforumet for høyskolenivå:
"Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for på høyskolenivå."
Litt flisespikkeri. Ser det har sneket seg inn et ord for mye i beskrivelsen av underforumet for høyskolenivå:
"Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for på høyskolenivå."
-
- World works; done by its invalids
Takk for rosen.
Har rettet opp i trykkleifen i forumbeskrivelsen.
Rekker dessverre ikke å rette opp i rotet med sidenummer nederst på siden i kveld, men det kommer i løpet av helga.

Rekker dessverre ikke å rette opp i rotet med sidenummer nederst på siden i kveld, men det kommer i løpet av helga.
Jeg benytter meg ofte av knappen for å gå til siste innlegg i en tråd. Denne knappen er lokalisert etter navnet på forfatteren av det siste innlegget i en tråd.
Hadde det vært mulig å få en slik knapp i nærheten av tittelen på en tråd? Jeg har fått en irriterende tendens til å trykke på trådtittelen, som tar meg til side 1 i en tråd, uavhengig av antall sider. Knappen er litt langt borte, synes jeg, og kanskje litt liten også.
Just a thought
Hadde det vært mulig å få en slik knapp i nærheten av tittelen på en tråd? Jeg har fått en irriterende tendens til å trykke på trådtittelen, som tar meg til side 1 i en tråd, uavhengig av antall sider. Knappen er litt langt borte, synes jeg, og kanskje litt liten også.
Just a thought

-
Jeg har prøvd å implementere en slik knapp. Tror du det kan fungere?
-
Jeg oppdaget at Firefox og Chrome/IE tolker css litt forskjellig, derfor så det ut som om bakgrunnen var hvit for meg, men muligens ikke for alle andre.espen180 skrev:Jeg liker det. Det trenger bare en hvit bakgrunn slik at de stikker seg ut, så er det perfekt.JanEgil skrev:Har forsøkt å endre litt på sidenummerne, men ble bare halvferdig, dessverre (ikke se på lista nederst på siden