Privatlærer i Python-programmering i Oslo

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
toget
Cayley
Cayley

Hei!

Dette er kanskje på kanten av hva som er relevant for forumet, men jeg prøver meg:

Jeg studerer emnet INF1100 ved Universitetet i Oslo, der man lærer grunnleggende Python-programmering.
Jeg sliter imidlertid litt med faget fordi jeg er litt travel og ikke kan følge med på all undervisning, og trenger derfor privathjelp.

Noen her som vet om privatlærere i Python-programmering i Oslo-området, evt. noen her som selv kunne tenke seg en liten bijobb som privatlærer?
Det er kun snakk om (ca.) 1 time per uke, alternativt per annen uke. Selvsagt betalt. Dette gjelder frem til ca. november (altså resten av september + oktober).
Sted: fleksibel, men i Oslo-området. Møtested helst et datarom ved UiO, men fleksibel.

Jeg vil komme med kontaktinformasjon dersom jeg får napp (evt. send meg en privatmelding).

Håper på svar!
Tomatsaus
Cayley
Cayley

Jeg kan ikke være din privatlærer, men jeg kan nevne at det finnes mange ressurser på nettet. Vet ikke hvilket nivå du er på men her er noen gode tutorials for nybegynnere: http://www.youtube.com/watch?v=4Mf0h3HphEA
Audunss
Jacobi
Jacobi

Det pleier vell å være mulighet for å få nok hjelp i de forskjellige gruppetimene som er på universitetet, kansje litt fullere på inf 1100 enn andre fag, er det ingen av de timene der du kan klare å gå på?

Ellers om du ikke kan det, eller vil ha helt privat, er det nok noen av de som er gruppelærere der som du kan hyre som privat gruppelærer en time i uken, de kan tross alt faget, så vet akkurat hva du skal lære. Bare møt opp i en time, eller spør foreleser om han kan spørre for deg.
Svar