Fysikk Forkurs Eksamen 21.05.21

Her kan du stille spørsmål vedrørende matematikken som anvendes i fysikk, kjemi, økonomi osv. Alle som har kunnskapen er velkommen med et svar.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Henkessmart
Noether
Noether
Innlegg: 29
Registrert: 17/03-2021 22:26

Karakterene ligger ute nå. Jeg fikk C, fornøyd med det selv om jeg hadde ambisjoner om A/B. Hvordan gikk det med dere?
Hjelp314
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 4
Registrert: 22/05-2020 15:14

Henkessmart skrev:Karakterene ligger ute nå. Jeg fikk C, fornøyd med det selv om jeg hadde ambisjoner om A/B. Hvordan gikk det med dere?

Grattis! Hvilken skole går du på? Har ikke fått karakter her..
collda
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 9
Registrert: 20/05-2021 16:49

Hjelp314 skrev:
Henkessmart skrev:Karakterene ligger ute nå. Jeg fikk C, fornøyd med det selv om jeg hadde ambisjoner om A/B. Hvordan gikk det med dere?

Grattis! Hvilken skole går du på? Har ikke fått karakter her..
Har heller ikke fått karakterer på uis
kholm
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 7
Registrert: 26/05-2021 19:56

Går på USN, og fikk karakter forrige uke :)

Fikk D, ikke helt fornøyd med karakteren men skal ikke klage på det.
Hjelp314
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 4
Registrert: 22/05-2020 15:14

kholm skrev:Går på USN, og fikk karakter forrige uke :)

Fikk D, ikke helt fornøyd med karakteren men skal ikke klage på det.
Jeg blir evig glad for en D på denne kjenner jeg.. Hvordan følte du det hadde gått da? Mye feil? Hadde du prøvd på alle oppgavene? :)
kholm
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 7
Registrert: 26/05-2021 19:56

Jeg hadde nok ikke mere en 6 helt riktige deloppgaver, så de ser nok ikke kun etter riktige svar. Jeg prøvde på alle, og skrev bare ned formlene knyttet til oppgavene dersom jeg ikke kom fram til noe fornuftig svar. Tror nok det trakk meg opp til en D :)
collda
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 9
Registrert: 20/05-2021 16:49

kholm skrev:Jeg hadde nok ikke mere en 6 helt riktige deloppgaver, så de ser nok ikke kun etter riktige svar. Jeg prøvde på alle, og skrev bare ned formlene knyttet til oppgavene dersom jeg ikke kom fram til noe fornuftig svar. Tror nok det trakk meg opp til en D :)
Fikk du karakteren på skole "portalen" eller inne på studentweb/inspera?
collda
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 9
Registrert: 20/05-2021 16:49

Fikk resultatet i dag og var ganske overrasket at jeg fikk C. Sånn som jeg regnte det ut var jeg på kanten av 25% men må nok ha fått en del ekstrapoeng. Har noen av dere fått tilbakemelding på hvor dere fikk og ikke fikk poeng på spørsmålene? Lurer veldig på hva som har skjedd.

Er også usikker på om jeg må laste opp noe bevis på samordna opptak eller om de får tak i det automatisk. Noen som har peiling?
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

collda skrev:Har noen av dere fått tilbakemelding på hvor dere fikk og ikke fikk poeng på spørsmålene? Lurer veldig på hva som har skjedd.
Det pleier ikke å være slik at man får det.
Bilde
Svar