Kjemi 2 Eksamen

Her kan du stille spørsmål vedrørende matematikken som anvendes i fysikk, kjemi, økonomi osv. Alle som har kunnskapen er velkommen med et svar.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Anon18:30

Hei
Jeg skal ha privatist eksamen i Kjemi 2 nå til våren, og leser altså på egen hånd.
For flere som skal ta eksamen i Kjemi 2, som også kanskje leser på egen hånd, eller synes det er vanskelig, trenger hjelp med oppgaver, eller vil diskutere om ulike tema i kjemi 2, så lurte jeg på om noen har lyst til å bli med i en discord gruppe som jeg tenker å lage, hvor vi kan hjelpe hverandre effektivt her?

Hvis det allerede er laget en gruppe fra før, kan jeg få bli med i denne?
Føler at dette forumet ikke er så effektivt mtp. hjelp osv.

Tusen takk for svar på forhånd :)
Anon18:30

Eller slack...
Kjemikern
Guru
Guru
Innlegg: 1167
Registrert: 22/10-2015 22:51
Sted: Oslo

Anon18:30 skrev: ...

Føler at dette forumet ikke er så effektivt mtp. hjelp osv.

Vel dette forumet er jo først og fremst et matematikk forum...
anon20:20

Kjemikern skrev:
Anon18:30 skrev: ...

Føler at dette forumet ikke er så effektivt mtp. hjelp osv.

Vel dette forumet er jo først og fremst et matematikk forum...

Ja, sant det.
Vet du om det finnes noe forum for kjemi?
Kjemikern
Guru
Guru
Innlegg: 1167
Registrert: 22/10-2015 22:51
Sted: Oslo

Ingen på norsk som jeg vet om
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Såvidt jeg kan se så har kjemispørsmål en overraskende god track-record på forumet her: https://matematikk.net/matteprat/viewforum.php?f=29

Er ikke ofte et kjemispørsmål går ubesvart. Men kanskje det er en annen type tjeneste du ser etter?
Bilde
Terje02
Noether
Noether
Innlegg: 23
Registrert: 09/10-2019 17:30

Anon18:30 skrev:Hei
Jeg skal ha privatist eksamen i Kjemi 2 nå til våren, og leser altså på egen hånd.
For flere som skal ta eksamen i Kjemi 2, som også kanskje leser på egen hånd, eller synes det er vanskelig, trenger hjelp med oppgaver, eller vil diskutere om ulike tema i kjemi 2, så lurte jeg på om noen har lyst til å bli med i en discord gruppe som jeg tenker å lage, hvor vi kan hjelpe hverandre effektivt her?

Hvis det allerede er laget en gruppe fra før, kan jeg få bli med i denne?
Føler at dette forumet ikke er så effektivt mtp. hjelp osv.

Tusen takk for svar på forhånd :)
hei, vi kan godt lese sammen da:) skal også forbedre karakteren i mai;)
anon300
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 18
Registrert: 27/04-2021 07:19

Terje02 skrev:
Anon18:30 skrev:Hei
Jeg skal ha privatist eksamen i Kjemi 2 nå til våren, og leser altså på egen hånd.
For flere som skal ta eksamen i Kjemi 2, som også kanskje leser på egen hånd, eller synes det er vanskelig, trenger hjelp med oppgaver, eller vil diskutere om ulike tema i kjemi 2, så lurte jeg på om noen har lyst til å bli med i en discord gruppe som jeg tenker å lage, hvor vi kan hjelpe hverandre effektivt her?

Hvis det allerede er laget en gruppe fra før, kan jeg få bli med i denne?
Føler at dette forumet ikke er så effektivt mtp. hjelp osv.

Tusen takk for svar på forhånd :)
hei, vi kan godt lese sammen da:) skal også forbedre karakteren i mai;)
Supert!
Sendte deg en PM :)
Svar