kjem reakjsonkinetikk oppgåve

Her kan du stille spørsmål vedrørende matematikken som anvendes i fysikk, kjemi, økonomi osv. Alle som har kunnskapen er velkommen med et svar.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
kjemistuden12

hei! jeg trenger hjelp til dette oppgåven? håper noen kan hjelpe meg, tusen takk!

Arrhenius parameteren (A) og aktiveringsenergien for nedbryting av N2O er høvesvis 4,2 x 10^9 s-1 og 222 kJmol-1. Kva er hastigheitskonstanten for nedbryting av N2O ved 298K?

dette ha jeg gjort:

formel: Kr= Ae^Ea/RT ( R: 8,314 J/K mol, Ea er vel aktivieringsenergi og gjer det om til J/mol, A er arrhenius paramenteren)

og jeg får hastighetkonstanten er : 5.11 * 10^-30 s^-1 k^-1 ( er dette rett og rett enhehet)??

Dersom vi lar reaksjonen skje ved same temperatur, men ved bruk av en katalysator, observerer vi at reaksjonsraten aukar til 1,74 x 10^5 s-1. Kva er aktiveringsenergien for den katalyserte reaksjonen dersom vi antar at A ikkje endras?

hvordan gjor man dette ? hvilken formel bruker jeg
Janhaa
Boltzmann
Boltzmann
Innlegg: 8552
Registrert: 21/08-2006 03:46
Sted: Grenland

kjemistuden12 skrev:hei! jeg trenger hjelp til dette oppgåven? håper noen kan hjelpe meg, tusen takk!

Arrhenius parameteren (A) og aktiveringsenergien for nedbryting av N2O er høvesvis 4,2 x 10^9 s-1 og 222 kJmol-1. Kva er hastigheitskonstanten for nedbryting av N2O ved 298K?

dette ha jeg gjort:

formel: Kr= Ae^Ea/RT ( R: 8,314 J/K mol, Ea er vel aktivieringsenergi og gjer det om til J/mol, A er arrhenius paramenteren)

og jeg får hastighetkonstanten er : 5.11 * 10^-30 s^-1 k^-1 ( er dette rett og rett enhehet)??

Dersom vi lar reaksjonen skje ved same temperatur, men ved bruk av en katalysator, observerer vi at reaksjonsraten aukar til 1,74 x 10^5 s-1. Kva er aktiveringsenergien for den katalyserte reaksjonen dersom vi antar at A ikkje endras?

hvordan gjor man dette ? hvilken formel bruker jeg
formel:
a)
[tex]k=A*e^{-\frac{E_a}{RT}}[/tex]
der
[tex][k]:s^{-1}[/tex]

b)
samme formel,
men k er vel:
[tex]k=1,74*10^{-5}\,s^{-1}[/tex]
der
[tex]\ln(k/A)=-{\frac{E_a}{RT}}[/tex]

osv...
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.

[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Svar