Løsningsforslag Kjemi 2 Vår 2018

Her kan du stille spørsmål vedrørende matematikken som anvendes i fysikk, kjemi, økonomi osv. Alle som har kunnskapen er velkommen med et svar.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Fredraf
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 1
Registrert: 04/10-2018 10:16

Hei!

Jeg lagde et relativt grundig løsningsforslag for eksamen i Kjemi 2 Vår 2018 som jeg tenkte noen av dere kanskje hadde bruk for. Poster det her sånn at det kanskje dukker opp i google når noen søker på det. Noen av oppgavene har litt uoversiktlige utregninger, men alle svarene skal i følge meg være riktige. Prøvde å forklare alle delsvarsoppgavene så godt jeg kunne. Beklager hvis dette blir postet på feil sted.

https://drive.google.com/file/d/1fRggQu ... sp=sharing

Da jeg først postet dette så linket URL'en til en annen side, men da jeg klikka meg inn på den i dag, så måtte man plutselig ha bruker på den sida for å kunne se dokumentet. Tok derfor og lasta opp LF til google drive for at dere skal slippe styret med å lage bruker.
Sist redigert av Fredraf den 03/01-2021 17:51, redigert 1 gang totalt.
Maistah

Supert løsningsforslag du har laget! Har hjulpet meg mye.

Lurer på løsningen din av oppgave 3d. For meg virker det her som du har glemt å inkludere strømstyrke og utbytte utregningene, og jeg har endt opp med å gruble litt. Vil ikke det korrekte svaret bli 43g når du regner med strøm på 3,9A og utbytte på 90% ?
kjemiriam

Det stemmer. Jeg hørte med kjemilæreren min om det!
abdi_1131

Kan jeg få løsningsforslag til kjemi 2 vår 2018 gratis.
yellowaa

Kan jeg få løsningsforslag på 3d, siden den over er feil?
Svar