Eksamen fysikk forkurs løsningsforslag?

Her kan du stille spørsmål vedrørende matematikken som anvendes i fysikk, kjemi, økonomi osv. Alle som har kunnskapen er velkommen med et svar.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
tonnus

Hei!

Eksamen er rett rundt hjørnet og tenkte i den forbindelse å begynne å jobbe med gammle eksamensoppgaver i fysikk.
Er det noen som har løsningsforlag til noen av disse? Har søkt på nettet, men finner bare løsningsforslag til eksamen 2016 i fysikk. Syns det er greit å ha løsningsforlag når eg jobber med oppgaver sånn at jeg vet om jeg tenker riktig eller feil.

Takk på forhånd!
H-matte

Lurte på om du kan dele det med oss om du har fått løsningsforslagene. Takk
Banan
Cantor
Cantor
Innlegg: 112
Registrert: 28/05-2017 15:25

tonnus skrev:Hei!

Eksamen er rett rundt hjørnet og tenkte i den forbindelse å begynne å jobbe med gammle eksamensoppgaver i fysikk.
Er det noen som har løsningsforlag til noen av disse? Har søkt på nettet, men finner bare løsningsforslag til eksamen 2016 i fysikk. Syns det er greit å ha løsningsforlag når eg jobber med oppgaver sånn at jeg vet om jeg tenker riktig eller feil.

Takk på forhånd!
Hvilken fysikk? 1 eller 2? Om det er fysikk 1, så er det et muntlig fag såå... Hvis fysikk 2:
http://www.delmatte.no/fysikk/

Lykke til om du kommer opp. PS. Du kan takke meg med å svare på det siste innlegget før dette :D :D
Svar