Kjemi 2 eksamen

Her kan du stille spørsmål vedrørende matematikken som anvendes i fysikk, kjemi, økonomi osv. Alle som har kunnskapen er velkommen med et svar.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
dvssdv

Finnes det noen løsningsforslag til kjemi 2 eksamen, slik det gjorde med R1-eksamen?

Uansett; Jeg tok kjemi 2 som privatist i år. Vi hadde en muntlig eksamen, og en skriftlig eksamen. Vi får jo to karakterer - men vil dette være to karakterer på vitnemålet, eller slår de karakterene sammen til èn karakter?
Dolandyret
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1264
Registrert: 04/10-2015 22:21

dvssdv skrev:Finnes det noen løsningsforslag til kjemi 2 eksamen, slik det gjorde med R1-eksamen?

Uansett; Jeg tok kjemi 2 som privatist i år. Vi hadde en muntlig eksamen, og en skriftlig eksamen. Vi får jo to karakterer - men vil dette være to karakterer på vitnemålet, eller slår de karakterene sammen til èn karakter?
2 karakterer.
Det med fasit vet jeg ikke, men fasiter for matteeksamener er fort gjort å lage siden det her primært er et matteforum. Det er litt verre med kjemi.
"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
pit

Jeg har tatt kjemi2 (veldig lenge siden), og kan verifisere at det kommer som to
seperate karakterer på vitnemålet. Det samme gjelder fysikk2, i tilfelle du tar det.
pit

- som privatist...
Fysikkmann97
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1258
Registrert: 23/04-2015 23:19

At du har tatt det for veldig lenge siden og fikk to karakterer betyr ikke at det er to karakter nå også :P
Kjemikern
Guru
Guru
Innlegg: 1167
Registrert: 22/10-2015 22:51
Sted: Oslo

Som privatist er det fortsatt to karakterer nå
Svar