R1 og R2 som privatist

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk på høyskolenivå. Alle som har kunnskapen er velkommen med et svar. Men, ikke forvent at admin i matematikk.net er spesielt aktive her.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
LeBlanc
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 17
Registrert: 06/11-2019 01:38

Hei!

Jeg vurderer å ta R1 og R2, samt Fys 1 og Fys 2 hos Sonans som nettstudier.

Har tidligere hatt T-matte der jeg lå mellom C-D, men endte opp med C i modulen (bestående av fysikk).
Jeg lurer på hvor utfordrende det er å ta R1 og R2 som privatist? Har sett litt på UDL.no, og det virker veldig komplisert.. Men er sikkert noen av dere som har bedre erfaring rundt dette enn meg her inne :-)
Bøddel-Geir.

Hei. Jeg skal ha privatisteksamen i R1 om 7 dager. Det går veldig fint å lære seg pensumet uten hjelp fra f.eks sonans. Det er geometri som jeg sliter med mest, men dette er på grunn av at jeg ikke hadde 1T. Hvilken karakter sikter du på?
LeBlanc
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 17
Registrert: 06/11-2019 01:38

Bøddel-Geir. skrev:Hei. Jeg skal ha privatisteksamen i R1 om 7 dager. Det går veldig fint å lære seg pensumet uten hjelp fra f.eks sonans. Det er geometri som jeg sliter med mest, men dette er på grunn av at jeg ikke hadde 1T. Hvilken karakter sikter du på?
Takk for svar, og lykke til med eksamen! :-)

Det høres bra ut, jeg har kun hatt litt trigonometri fra før men erfarte selv at det var litt utfordrende. Jeg er usikker på hvilke karakterer jeg trenger for dvs. studier da jeg ikke har sjekket ut dette. Men helst minimum C :-)
Svar