fortløpende tall.....

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk på høyskolenivå. Alle som har kunnskapen er velkommen med et svar. Men, ikke forvent at admin i matematikk.net er spesielt aktive her.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
studina 5

Hjelp!!!!!

Sitter å jobber med prosjekt og er kjempesliten.... :oops: Når det gjelder fortløpende tall snakker vi da bare om positive tall :? Og finnes det noen tall som ikke kan komme som en sum av fortløpende tall....
Håper på hjelp
Gjest

Fortløpande tal - meiner du då påfølgjande naturlege tal, så som til dømes 4,5,6,7 eller 3456,3457,3458,3459,...,3789?

Det finst naturlege tal som ikkje kan skrivast som summen av minst to påfølgjande tal, til dømes 1 og 2. Alle oddetal større enn 1 kan det: 2n + 1 = n + (n + 1). For partal er det noko vanskelegare å finna eit generelt resultat, men det er til dømes slik at for at eit tal skal kunna skrivast på denne forma, så må det ha minst ein odde faktor.
studina 5

Tusen takk.....

Da er jeg på rett veg og det var faktisk i den banen jeg allerede var. Du reddet dagen min og tusen takk for det. :lol:

Klem fra meg til deg.....
Svar