Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
for å si det sånn, jeg er enig med mrcreosote. makan til latskap!mrcreosote skrev:Poenget mitter vel at (strengt) voksende er begreper som er lette å slå opp, jeg syns det er frekt å be om andres tid til dette. Har du problemer med å forstå definisjonen derimot, spør gjerne, og du vil sannsynligvis få et ålreit svar på forumet.
Edit: Det er kanskje ikke plassen å ta det opp på, men noen andre som har synspunkter på dette?
Jeg er nokså enig med deg mrcre, altså sånne enkelte helt grunnleggende ting er nokså frekkt å ta opp, men hadde han spurt liksom hvorfor han ikke forstod det, eller hvor problemet er, så hadde det vært litt bedre. Matematikk.net er vel ingen oppslagsverk, her diskuterer vi problemer og lærer av hverandres feil (mener jeg)... siden jeg får hjelp av folk som er flinkere og mer erfarne enn meg, hjelper jeg selvfølgelig (og veldig gjerne) andre folk som faktisk trenger min hjelp til å forstå og utdype problemer. Altså, det jeg mener er at man må først og fremst lese teorien, forstå ting, og når man kommer til et problem og ikke klarer å se for seg situasjonen, heller ikke klarer å finne svar i boka, da er det helt greit å ta det opp på matematikk.net slik at både personen som sliter med problemet lærer noe, og de andre som også ser på problemet lærer noe!mrcreosote skrev:Poenget mitter vel at (strengt) voksende er begreper som er lette å slå opp, jeg syns det er frekt å be om andres tid til dette. Har du problemer med å forstå definisjonen derimot, spør gjerne, og du vil sannsynligvis få et ålreit svar på forumet.
Edit: Det er kanskje ikke plassen å ta det opp på, men noen andre som har synspunkter på dette?