Beholde eller kaste utskrevne skrivebøker

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Rosen22
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 16
Registrert: 10/02-2024 15:28

Hei.

Dette spørsmålet kan virke litt for "triviell" til dette forumet og kan gjerne tas ned av administratorer uten forvarsel, men det jeg lurte på er hva gjør folk med sine matematikkbøker (skrive/kladdebøker) når den er ferdig utskrevet. Beholder dere eller kaster dere de? Sparer dere enkelte utregninger i en fysisk perm til senere?

Kom gjerne med flere refleksjoner eller studieteknikker til matematikk slik at andre i tillegg kan få utbytte av dette innlegget .
Tricksta21
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 4
Registrert: 16/03-2024 16:32

For meg er det 50/50. Orker ikke å beholde alt, men noe er det fint å se tilbake på. Det kan være gøy å se hvordan skriften og notasjonen min har utviklet seg over tid.
Rosen22
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 16
Registrert: 10/02-2024 15:28

Forstår den. Bruker vanligvis å hive de rett i dunken etter bruk, men eventuelt å beholde noe kan vel ikke skade. Forhåpentligvis kommer de til nytte i senere tid
Svar