1p eksamen som privatist etter heftig prokrastinering

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
eline.ag
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 3
Registrert: 18/11-2021 14:11

hei! Meldte meg opp til 1p eksamen (20 november) for å bedre snittet mitt men prokrastinering tok rett og slett tok litt overhånd og panikken begynner å sette inn...
Jeg hadde gamle lærerplanen når jeg tok dette på videregående så lurer derfor på hva som bør prioriteres? hva ser dere gå igjen, hva sliter folk mest med etc? har dere noen andre tips?(annet enn å starte tidligere :)
Jeg fikk jeg 2 på vgs men håper på 4 nå men desto mer jeg undersøker lurer jeg nesten på om jeg kommer til å stryke denne gangen..

på forhånd tusen takk for alle innspill!
Scrooge
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 3
Registrert: 10/09-2023 18:29

Ville prøvd å se gjennom alle kapittlene se hva du får til, hva du ikke får til. Det som du kan er lette poeng, og øve på det du ikke forstår.
SimonBakkenJantasuk
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 6
Registrert: 26/09-2023 22:16

Les alle sammendragene, og gå rett på eksamensoppgaver. Det er de samme oppgavene som kommer uansett, med små endringer.
Svar