r1 som privatist

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
studybuddy
Noether
Noether
Innlegg: 43
Registrert: 12/04-2022 12:54

Hei! Tenker å ta opp R1 til høsten. Dette året har godt litt dårlig for meg grunnet noe utenfor for skolen som har distrahert meg. Ligger nå på en 5 i matte, kanskje en 4. Vet ikke enda. Men det er hvertfall ikke en 6-er. Hadde store ambisjoner om en 6-er i faget fra starten av året. Har lært masse dette året da.

Noen som har noen tips til R1 eksamen (skriftlig)?
Er sensorer snille med rettingen? Hvis jeg feks viser riktig metode, men har en liten slurvefeil midt i en oppg, har jeg da mulighet til å få litt poeng?

Takk på forhånd:)
SpreVitenskapVidere
Cantor
Cantor
Innlegg: 148
Registrert: 19/11-2021 02:26
Sted: Oslo
Kontakt:

Nå med LK20 ser jeg fra sensorveiledninger at elevene får god uttelling for riktig strategi så sluvrefeil skal ikke ta mye med mindre det er en rettfrem oppgave der sluttsvar kan være viktig.
Livet er et kaotisk system, og vi kan ikke forutsi det i mer enn noen få sekunder. Så nyt livet ditt med å være omsorgsfull og delende.
Farhan
Svar