Eksamen 2PY vår 2022 K06

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

SpreVitenskapVidere
Cantor
Cantor
Innlegg: 148
Registrert: 19/11-2021 02:26
Sted: Oslo
Kontakt:

Welsigne skrev: 27/05-2022 17:56 Hei! Har nå tatt opp matte flere ganger da jeg må ha 4 men alltid har havnet på en 2er. Har nå ett håp om at jeg klarer det og har søkt meg til studier- men jeg skjønte under eksamen at ting så litt mørkt ut for meg da jeg sleit med flere oppgaver. Kunne noen sett over og gitt men en sånn ish- karakter? Så jeg ikke trenger vente til juni med å forstå at alt håp er ute! :cry:

Lagt ved del 1 og del 2. Setter stor pris på tilbakemeldinger og ærlighet!
Heisann, en glad nyhet Gratuler 🎺🔔at du får 4 sikkert denne gangen .Lykk til. Obs: om du ikke får 4 bør du absolutt sende klage på karakteren men du skal få. Vi ser hva du får 18 juni. Lykke til med studiene uansett.
Vedlegg
2PY_V2022_LK06_Kandiadt_347TXS-V_Rettet_med_vurderingsskjema_og_sensorveoledning.pdf
(7.16 MiB) Lastet ned 54 ganger
Livet er et kaotisk system, og vi kan ikke forutsi det i mer enn noen få sekunder. Så nyt livet ditt med å være omsorgsfull og delende.
Farhan
Welsigne
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 8
Registrert: 27/05-2022 17:40

SpreVitenskapVidere skrev: 31/05-2022 04:05
Welsigne skrev: 27/05-2022 17:56 Hei! Har nå tatt opp matte flere ganger da jeg må ha 4 men alltid har havnet på en 2er. Har nå ett håp om at jeg klarer det og har søkt meg til studier- men jeg skjønte under eksamen at ting så litt mørkt ut for meg da jeg sleit med flere oppgaver. Kunne noen sett over og gitt men en sånn ish- karakter? Så jeg ikke trenger vente til juni med å forstå at alt håp er ute! :cry:

Lagt ved del 1 og del 2. Setter stor pris på tilbakemeldinger og ærlighet!
Heisann, en glad nyhet Gratuler 🎺🔔at du får 4 sikkert denne gangen .Lykk til. Obs: om du ikke får 4 bør du absolutt sende klage på karakteren men du skal få. Vi ser hva du får 18 juni. Lykke til med studiene uansett.

Herlighet tusentakk for at du tok deg tid!!! Setter stoor pris på det!
Svar