Eksamen 2P vår 2022 K06

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

SpreVitenskapVidere
Cantor
Cantor
Innlegg: 148
Registrert: 19/11-2021 02:26
Sted: Oslo
Kontakt:

harrypotter skrev: 29/05-2022 20:19 Trudde jeg hadde god kontroll på denne, men gikk igjennom ett par løsningsforslag her i dag og ser at besvarelsen min er ikke helt optimal.

Del 1:
6b er feil, men kanskje resonnementet gir mer enn 0p.

Del 2:
1c - slurvefeil.
2 - ser jeg at jeg kunne løst på en bedre måte.
5 - inntastingsfeil (0,85/0,95) i regnearket.

Ellers noen mindre ting jeg ser jeg kunne forbedret.

Kanskje jeg er optimistisk men estimerer mellom 54,5 og 56,5 poeng av 60 totalt, hvor sekseren ligger på 56*.

Noen som tørr å komme med en vurdering?
Blir også takknemlig for konstruktive kommentarer.
Er litt redd for at sekseren ryker.
Heisann, har rettet din eksamen og du får 6 mest sannsynlig tross små feil . Du har fått 55,2 men du bør gå 6 siden du vist utmerkelse og god forståelse flere steder.
Vedlegg
2P _LK06_V2022_Kandidat_434UXU-V_Rettet_med_Vurderingsskjema_og_sensorveiledning.pdf
(6.51 MiB) Lastet ned 58 ganger
Livet er et kaotisk system, og vi kan ikke forutsi det i mer enn noen få sekunder. Så nyt livet ditt med å være omsorgsfull og delende.
Farhan
harrypotter
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 4
Registrert: 19/11-2021 20:24

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid, og spesielt når du gjorde en så grundig jobb!

Riktig god sommer ;)
Svar