Noen som vet om noen fremgangsløsninger for Sinus S2(2015)?
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
- Fibonacci
Hei, jeg leter etter en komplett fremgangsmåte for oppgavene i Sinus S2(2015). Jeg tar opp S2 som privatist, og det er veldig mange oppgaver som ikke har fasit på fremgangsmåte i boken, som gjør det vanskelig å vite om jeg gjør det riktig! Noen som vet om noe nettressurser/lignende?
-
- Descartes
Har du sjekket denne siden? https://sinus-s2.cappelendamm.no/lennypower skrev: ↑31/03-2022 15:28 Hei, jeg leter etter en komplett fremgangsmåte for oppgavene i Sinus S2(2015). Jeg tar opp S2 som privatist, og det er veldig mange oppgaver som ikke har fasit på fremgangsmåte i boken, som gjør det vanskelig å vite om jeg gjør det riktig! Noen som vet om noe nettressurser/lignende?
Hei, jeg er sikker på at det finnes løsningsforslag for oppgavene i den nye Sinus S2 boken, altså for den nye læreplanen.
Jeg har r1 og bruker et nettsted som heter CoSinus, med formål å hjelpe privatiststudenter med læringen.
Kjenner du til denne siden? Den hjelper meg ut sååå mye. Det koster rundt 300 kr, men det hvert det!:)
Det er rett og slett læreboken. Du må skrive inn svaret ditt og den gir deg også et løsningsforslag etter hver oppgave
Jeg har r1 og bruker et nettsted som heter CoSinus, med formål å hjelpe privatiststudenter med læringen.
Kjenner du til denne siden? Den hjelper meg ut sååå mye. Det koster rundt 300 kr, men det hvert det!:)
Det er rett og slett læreboken. Du må skrive inn svaret ditt og den gir deg også et løsningsforslag etter hver oppgave

Alt er mulig.